2012. március 27., kedd

HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓRA PASIS ALBUM


Ez az album házassági évfordulóra készült a férjnek.
Nagy titkolózás és izgalom előzte meg a különleges alkalmat.Mikor a feleségnek megmutattam épp a férj is közelben volt  de mivel el volt foglalva nem tudott hozzánk jönni. A feleség azt mondta,hogy elmegy elintézni a folyó ügyeit :-))))) s közben pedig az albumot nézte. Mikor visszamentünk a közös helyre idézem:
Férj-- " Hol voltál ennyi ideig??
Feleség-- " A kis helységben"
Férj-- Tiiizennnnééégyyy perciiiigg??????? kerek szemekkel :-)))
Feleség---1.) Lepakoltam először is a cuccokat a kezemből 
        2.) Kicsomagoltam magamat!
        3.) Lehúztam a bugyimat
       4.) Elintéztem
       5.) Felhúztam,majd lehúztam :-)))
       6.) és ez mind ennyi ideig tartott :-)
Alig bírtam ki nevetés nélkül de olyan komolyan mondta,hogy a pasi elhitte.
Remélem azóta kiderült az igazság! :-))) és  tetszett, örült neki
Nézzük akkor milyen is lett az album :
Amit felhasználtam: Chipboard alap Tim Holtz véggel,milton kapocs,Bo Bunny -Timepiece papír készlet, Spellbinders, kartonok,Karen Marie ragasztó 3 D és két oldalas  ragasztó, szatén szalagok, fém figurák (szív,lakat, kulcs,autó,zicherei tű,tintapárnák,pecsétek, Marianne Design sablonok,átlátszó fólia,Martha Stewart bordűr lyukasztó,strassz, Anja domborító mappa,virág és levél lyukasztók.
Végülis ilyennek álmodtam meg!!

 Az első oldal:

Egy zseboldal,mert az óramutató egy zsebet rejt:
A második oldal:

Itt az első szerelmes levél van elrejtve amit a férj írt a feleségnek :-)
 Harmadik oldal:
Természetesen minden komment címkére szöveg,sztori került :-)

Negyedik oldal: 


Ide vágtam Spellbinderssel egy ablak keretet ami fóliával le van takarva így átlátszik mögötte a kép,Viszont ki lehet húzni és a fotó hátuljára 1 szó került :-) a T betűnél nyílik az oldal.
 és egy kihúzható komment címke
 Ötödik oldal:
A komment címke és hátulján a szöveg :-)

Hatodik oldal:
 Hetedik oldal:

A szalagnál nyílik ahogy szokott :-)


Az "újság papíros" résznél felfelé is nyílik :-)
 És a bal oldali tasakban szintén egy kép rejtődik :-)


Nyolcadik oldal:

Kilencedik oldal:
Itt az óra mutatónál nyílik a kép felfelé :-)
A kulcs és a kis kép mögött szöveg van és a Handmade  szignóm
A tizedik egyben utolsó oldal:

Boldog évfordulót és még sok szeretetteli évet kívánok Nektek ! :-)
Köszi,hogy itt jártál és végig nézted,olvastad ! :-))

7 megjegyzés:

  1. Hmm mit is mondhatnék Drága Edit.
    Röviden és tömören ,sikerült meglepni a párom ,de ő is engem.Végig aggódtam,nehogy szétkapja az erős kezeivel.:)
    Jól sikerült,volt könnycsepp,voltak emlékfelidézések , egyszóval Tökéletesre sikeredett!Ezt köszönöm neked mégegyszer és biztos nem utoljára :) Judit

    VálaszTörlés
  2. Świetny album. Podziwiam Cię za świetne lączenie tylu różnych przydasi. Niesamowite kolorki. Calość bombowa !!!

    VálaszTörlés
  3. fantasztikus album lett Edit! Nagyon tetszik! és a rengeteg rejtett zseb is!:)

    VálaszTörlés
  4. de jó lett!!! elhiszem, hogy örültek neki :)

    VálaszTörlés
  5. Hiszékenyek ezek a pasik:)De klassz a kárpótlása.

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus, odáig vagyok érte, ahogy ezt a fórumban is írtam Neked. Mesés a szín-minta-forma-részlet összhang, a zsebek és órák! Az egész nagyon letisztult.
    Köszönöm a kedves bejegyzést, amit nálam hagytál :O)

    VálaszTörlés
  7. Album jest cudny!!!!!!!!!!!!!!!!! Wszystko w nim mi się szalenie podoba, a ponieważ brązy to moje kolorki, więc tym bardziej album mnie zauroczył. Brawo!
    Życzę Ci radosnych Świat Wielkanocnych :))

    VálaszTörlés