2012. február 7., kedd

ÉVFORDULÓS ÓRA ALBUM

Már régóta szerettem volna ezt az óra albumot elkészíteni de most kapóra jött az alkalom.Az 5. évfordulónkra készítettem,Jó volt visszaidézni az elmúlt  évek eseményeit amit komment címkék formájában bele is írtam.
Szeretem ezt a papírt olyan klassz pasis és már készítettem belőle egy doboz is.
http://trillucy.blogspot.com/search/label/Elk%C3%A9peszt%C5%91%20meglepi%20doboz%20album

 Nagyon tetszett a Páromnak és mellé remekül sikerült dobos tortát sütöttem (igaz  most cukormáz nélkülit de a díszítéshez ilyen kellett) Hisz nem maradhat el a kedvenc tortája az évfordulók alkalmával.(mint a képeken is látszik) Boldog évfordulót Kincsem innen is  és ÉT!!!! :-)Nézzük az albumot.

Imádom ezeket az angol rózsákat olyan kis szépek.Természetesen ebben az albumban is magam készítettem mindent.Jó volt készíteni :-)

A belseje pedig ilyen: 1 oldalpár
Az óra mutatóknál nyitható és ide írtam be a történéseket.Mivel a párom szinte minden albumot látott amit készítettem, tudja jól mit ,hol rejt az albumom.Viszont itt elsőre nem találta meg,hogy a mutatóknál nyílik és én kuncogtam magamban,hogy végre valami újat találtam ki ami elsőre nem tűnt fel neki!!! Hahaha :-)

A 2. oldalpár:
A kép mögé rejtettem a komment írását.A fogaskerék forgatható,rajta a kulcs és a kis lakat


A harmadik oldalpár
A jobb oldalon a szalagnál van a megírott komment.Az óra mutatója és a kis fogaskerekek is forognak :-)


A negyedik és egyben utolsó oldalpár:


A fotó mögé rejtettem a kihúzható kommentcímkét
A szalagnál nyitható de az óra mutatóját is el kell tekerni ahhoz,hogy kinyíljon.Ide rejtve írtam be az utolsó gondolataimat :-)
És a hátsó borító

Nicykének hálásan köszönöm a fényképek összevágását!A Kincsemnek meg még nagyon sok boldog évet kívánok együtt :-) ÉT!! :-)
És torta   így mutat:

3 megjegyzés:

  1. Album jest rewelacyjny, pomimo, że forma albumu jest taka łatwa :)) A torcik mniam .....

    VálaszTörlés
  2. Boldog évfordulót! Remek lett ez az album is :)Ez a rengeteg kütyü, meg eldugott címke... nem semmi!

    VálaszTörlés
  3. woow wow what a wonderful album, love all details
    hugs Pia

    VálaszTörlés