2012. január 3., kedd

HAJTOGATÓS ALBUMOK


Ezeket az albumokat a családnak készítettem karácsonyra.Az album külső mérete 16x16 cm.
Hihetetlen látványos amikor nyílik.Nagyon tetszett a lányomnak és a páromnak is :-)
Íme ilyenek lettek (bár itt a kék még nem teljesen kész)

A kinyitás pillanatai:




Kiterítve pedig így látjuk:
Részletek pedig ilyenek:




A másik pedig ilyen

És a harmadik

Ezeknek a komment címkéknek a hátuljára írtam az üzeneteket
Az utolsó közeli kép ahol hárman vagyunk.,mögötte egy tasak amibe egy DVD-t rejtettem amit még sose látott a lányom az  1 éves koráról,mert eddig dia  filmen volt és most írta át a párom ,hogy nézhető legyen (ezúton is köszönöm neki).
"Hogy tudtad 25 évig eltitkolni Anya?" :-)- kérdezte
Tehát nagyon boldog volt amikor megkapta és megnézte magát.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Mindkettő színvilága nagyon harmonikus és a díszítés is remekül mutat. Mindig ámulatba tudsz ejteni ezzel a rengeteg aprólékos munkával. :)

    VálaszTörlés
  2. Edit, mindig olyan szívesen térek be hozzád és bámulom meg a csodaszép alkotásaidat! Most sem csalódtam, fantasztikusat készítettél megint. A kék a kedvencem, no meg a másik is. Képzelem mekkora volt az öröm! :o)

    VálaszTörlés
  3. A kékre szavazok de csak azért mert a kedvenc színem.Pedig a másik is éppen olyan jól mutat.
    Sikeres örömteli esztendőt kívánok nektek.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom, hogy eddig nem tudtam jönni! De szó szerint behaltam ennyi gyönyörűség láttán!!! Eszméletlen jó lett!

    A többi is örök kedvenc lett ám! :D

    VálaszTörlés