2011. október 6., csütörtök

BABA DOBOZ ALBUM FIÚ KERESZTELŐRE




Ezt a dobozkát egy nagyon kedves családnak készítettem keresztelőre.A pici fiúnak már a neve is különleges : Hunor (szép magyar ősi név) :-)  
Elképzeltem ahogy felnőtt korában vagy  később a gyerekeinek sőt az unokáinak is mutatja a szép és egyedi,különleges ereklyét amit addig is  a családja őriz.
Nagyon szeretem ezeket készíteni,mert egy kicsit én is benne lehetek az ő örömükben.
Innen is kívánom a családnak ,hogy legyen sok öröme a kis Hunorban és mindenkinek jó egészséget és szép keresztelő ünnepséget! :-)
Sok fotót készítettem (bár nem lett mind tökéletes)hogy jól szemügyre lehessen venni a dobozt!
Amikor megláttam ezt a papír készletet rögtön tudtam,hogy ebből alkotom meg az albumot
Akkor nézzük hogyan is készült! :-)






Valahogy mindig azonnal megtalálom a kis fityegőket amiket szeretnék ráakasztani, ami jelzi az alkalmat is.
Így került rá az imádkozó angyalka a kereszt  és a kezdő betű is.Gyönyörű csipkét találtam a tetejére.
 
Az elengedhetetlen bilétácskák
 Ennek a kis bilétának az a különlegessége,hogy nem is papírból készítettem,hanem egy különleges fóliából ami zsugorodik.Így azt tettem és írhattam rá amit csak akartam de így a nevével még személyesebbé lett.
Az óra pedig az idő múlását jelzi :-))a hátulján pedig írás,mintha emlékeznénk valamire.Most az készítő nevet is elrejtettem,mert becsukható a milton kapocsnál úgyhogy csak az látja,hogy ki készítette akit ez érdekel :-)


Amikor lekerül a teteje akkor ilyen nyitva:




Készítettem bele egy kis babakocsit amit már nagyon régóta szerettem volna megcsinálni de most pont kapóra jött az alkalom. (Annyira tündéri,hogy majd rózsaszínben és fűzős és egyéb változatban is megalkotom) Készítettem bele egy pénztartót ha szükség lenne rá :-)))





Egy kicsit kisebbre csináltam,mint maga a pénz,hogy könnyebben lehessen belőle kivenni :-)
Mutatom egyben az oldalakat nyitva amikor még nem volt összeállítva a doboz :



 És akkor a részletei!!
Mint ahogy szoktam rengeteg képet és szöveget rejtettem el benne. :-))

A pocaklakó mögötti komment címkén az idézet és balról az eldugott fotók és a hátulján a szövegek. 
Annyira cuki ez a kép,mintha integetne ahogy megérkezik :-)))






És a  felül kihúzható fotók:


A bal oldalon kihúzható újabb fénykép:a hátulján a szöveggel



Jobb oldalon felnyílik a teljes kép és még 2 fotót rejt.






Ezen az oldalon vagy 7 fotó van eldugva.Egyesével balra elfordítható és jön mögötte a következő és így tovább.

Ez az oldal egy tüneményes,nem lehet elég korán kezdeni a nyiladozó szerelmet :-)))))
Jobb oldalon a pöttyös szalaggal kihúzható újabb kép


Fent a babánál lehet kihúzni a kommentet és a jobb sarokban újabb fotó rejlik :-)


Tök jó,hogy ezen a képen pont egy focilabdával van lefotózva a kis Hunor,mert így passzol a virág közepén lévő gomb focival :-)) Bal oldalon a könyöke alól szintén ki lehet húzni egy újabb fotót


A pöttyös masninál nyitható az oldal és ha a belső kép mögé állítjuk a virágnak vágott képeket  akkor az megáll.
Találtam ismét egy ide passzoló aranyos és megható idézetet amit akkor tudunk elolvasni ha teljesen felhajtjuk a képet.
Hát ilyenre sikeredett a kis doboz album,köszönöm,hogy megcsinálhattam!!!!! :-)
Köszi,hogy végig olvastad :-)





5 megjegyzés:

  1. Imádom minden egyes kis eldugott részletét!!!!! Fantasztikus, hogy ennyi mindent el lehet dugni ebben a kis albumban! El sem hiszem! Én is készítettem már hasonló dobozt, de sosem tudtam, hogy így is lehet! Köszi, hogy megmutattad! Szeretem a hosszú, részletes beszámolóidat! :)))

    VálaszTörlés
  2. Édes-aranyos lett, nagyon szép, élvezet nézni minden részletét! És tudom, hogy élőben még szebb!!! Ezt is szeretném kézbe fogni... Öröm készíteni is, de tuti, hogy nagy öröm a megrendelőnek is, a családjának is! Maradandót alkottál!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett ez a kis dobozalbum. Teli van csodás részletekkel. Teljesen elámultam! Csodás ajándék lett.

    VálaszTörlés
  4. Irigylésre méltó a sok ötleted :)
    A színek, a minták, a formák gazdagsága és összhangja lenyűgöző. Biztos sokszor fogják nézegetni, ez annyira remek lett!

    VálaszTörlés
  5. Bemásolom amit a doboz "tulajdonosától" kaptam

    Szia Editke!

    Nem is tudom, hogy hogy kezdjem a levelem. Először is a lényeg, hogy HATALMAS SIKERT aratott a dobozka.
    Egyszerűen nem tudnak betelni vele, mindenkinek nagyon, de nagyon tetszik, még Hunornak is:-)))
    És köszike azt az örömöt, amit adtál nekünk:-)))
    Akkor még egyszer szép napot Neked! Erzsó

    VálaszTörlés