2011. május 5., csütörtök

30.Elképesztő meglepi doboz album szülinapra

Ez a doboz egy 30 éves fiatalembernek készült,összefoglalva az élete fontosabb állomásait.A doboz külső mérete és oldalai 20x20 cm.A belső 18x18.Úgy gondolom ,hogy benne van az összes, általam eddig ismert technikai tudás, (2 év SB ismeret) ,a scrapbook szerete, a hihetetlen sok állandó éjszakázás, :-) ( szerszámok) Bp szinte minden hobbi boltjának az ismerete és benne vagyok én.1 szóval: IMÁDOM.  13 oldal +a részletek.Köszönöm mindenkinek aki megnézi és netán tetszik is :-)
A doboz alapja sima fotókarton de oldalait duplán  ragasztottam,ami a nagy kockából lejött azt felragasztottam a négy oldalára.hogy legyen tartása,stabilabb legyen.Timepiece papír készlettel dolgoztam.Valamint milton kapcsok,szegecsek, vékonyabb-vastagabb szalagok,kontúrmatrica,csipke.virágok és saját készítésű virágok,mintanyomók.glitteres ragasztó,kétoldalas ragasztó,perlen pen gyöngytoll,tintapárnák,gombok,cérnák.sizzix sablonok,3D ragasztó.képkeretek,szilikon nyomdák,fafigurák,bordűr lyukasztók,strasszok,és matricák



Itt az oldalán egy aprócska borítékot készítettem kis lakattal,kulccsal ,ami gyönggyel zárható.Benne egy fotó és a szerelmes levélke.Minden oldal tintázva van :-)



Itt a kis bilétákon,különféle apró dolgok és a szülinapi köszöntő!



Itt szintén boríték a másik szemközti oldalon,s benne fotó és levél és egy For You 3D bilétát készítettem.A szöveget kinyomtattam,utána vágtam méretre és tettem rá a Magnában vásárolt különleges  antik matricát.Szintén gyöngy a záró.







Szintén a Magnában vettem ezt a Handmade  konturmatricát és ellátom minden alkotásomat ezzel :-)


Amikor a doboztető lekerült, kiterült :-) a nem várt látvány :-)






  Akkor most folytatódjon a doboz belseje! :-)


 
Ez az első-középső oldal .A neved komment egy újabb fotó rejt. 
A kis leveleket én készítettem,a rózsák szaténszalagból vannak és a T betű strasszal kirakott fémből van.A jobb felső oldalon téptem,tintáztam a papírt és gyöngytollal díszítettem.Természetesen,mint minden oldal tintázva van az egész oldal.





                              A második oldalon a barna szalag nyitható és mögötte még képek


Az alapkép felállítható,mert a csokros és ovis képek 3D vel vannak feltéve
Így megmarad állva,remélem érthetően írtam le :-) és ha teljesen felnyitjuk ott is van meglepi.
A felső oldalon kép eldugva és a perec alatt komment van.




A harmadik oldal érdekes,mert az album oldalon van még egy minialbum és abban  
             vannak a fotók :-)

     
A belsejében 8 oldalon keresztül vannak képek 1 vagy esetleg kettő oldalanként.


A következő 4.oldalon egy utazás van megörökítve 
és bal oldalon a képkeret közepében el van rejtve egy komment  és fémkeret díszíti az írásokat,dátumot.A komment címke azért nincs benne,mert a barátnőm épp írta.
A kis film sablont béreltem a Rayhernél.




Így készült a waterfall oldal,itt még nem volt rajta a fő cím

                 
 Nagyon szeretek ilyen oldalt vagy képeslapot készíteni,
 mert mindig nagy sikere van ahogy  a masni húzásával
  maguktól lapozódnak a képek egymás után.
   Így!! :-)
 És a végeredmény ez lett
 Köszönet és sok szeretet  érte Hangyaboynak :-)
  A következő oldalon a kis kedvenc szerepel és a hozzáértő szem már látja,hogy hol van elbújva a kommentár! :-)

Aztán következik a doboz belső oldala ahol a barátok övezik a "fiúnkat" :-) Így!

Részleteiben ilyen a virágözön :-)
Természetesen itt is nyitható a barna szatén szalag, mögötte újabb barátokkal. :-)
Nagyon megörültem amikor rájöttem,hogyan tudom megszínezni a száraz domborítást
(Best friends)


Ők a láthatatlan de mindig a legjobb barátok! :-)
A háttért papírt  én készítettem kávézással és szilikon nyomdával

És a kis kertész legény a következő oldalon! :-)
 Olyan cuki kis legény volt :-)
Közelről mutatom a saját készítésű csipkevirágokat és papírvirágomat.A cserepes virág és zöld locsoló fából van a kis méhecske pedig matrica de olyan élethű anyagból van a szárnya,mintha valóban ott pihenne a kis méh.
Mint már megszokhattuk nálam nyílik minden :-))) vagy el van dugva!A bal alsó saroknál a papírt felcsavartam,mintha egy régi pergament írás volna és az alól lehet  kihúzni a 2 oldalas fotókat.Ezt! Kis fehér részre került komment!


Aztán a hobbi oldal. Ime!
Sajnos ennek a képnek a színei nem tökéletesek,mert sötétben fotóztam de talán a lényeget lehet rajta látni.
A barna szalagnál nyitható és a középső vajszínű szalagú komment címke kihúzható.

Nem csak kertész de biciklista is a "mi fiúnk"! :-))) A következő oldalon:

Amikor ezt a technikát megláttam egy képeslapon tudtam,hogy oldal is lesz belőle :-)))
A fénykép alatt meg van úgy"szerelve" ,hogy amikor húzom a barna kockás szalagot lefelé akkor alul és felül egyszerre jön ki a két kisebb fotó.Ez is tetszett mindenkinek és nem nehéz elkészíteni,bár a másik albumban jobban sikerült,mert itt egy kicsit akadozik de müxik :-)
A két kis zöld bringa az gomb!! :-)Amikor megláttam a rövid árú boltban,tudtam ,hogy velem jön,mert erre az oldalra pont passzolni fog :-)Levágtam harapófogóval és máris illeszkedett.

 Aztán jöjjön a külső doboz belső fele! :-)


Azt hiszem  a többi mellett a kedvenc oldalaim ezek,nemcsak azért ,mert a szerelemről szól de nagyon technikás ,mutatós és a színvilága is tetszetős a számomra.
Na nézzük akkor sorban:

A barna szalag mögött egy kis szütyő,zseb van ami tépőzárral nyílik és ide vannak berejtve az emlékek.
 Amiket így készítettem el.





S csináltam két komment képeslapot is ami megírható volt és a bélyeg helyén fotó volt de mivel benyomdáztam ezért úgy látszik,mintha a postás hozhatta volna :-)) 




Te és Én oldal! Olyan helyesek így együtt :-)


Az oldal nyitható a zichereistűvel ( biztosítótű) ami a rózsaszín virág mellet az én szó alatt van.
Amikor nyitva van az arany kapu így néz ki :-)
Az ajtó mögötti papírt szintén kávézással és szilikonnal csináltam és egy szerelmes idézet és vallomás került rá.

Akkor a végén álljon itt a nagy kedvenc oldalam!!!! :-)) A pillanat.....

És amikor nyiladozik a szerelem......... és az oldal is :-))
Nyomtattam,reszeltem,tintáztam és Martha Stewart lyukasztóval lyuggattam :-) és vajszínű szalaggal kötöttem össze.Használtam még Magnás  antikolt matricát és scrap.hu-s virágokat



Amikor ezt megtaláltam a neten hát elképedtem annyira tetszett.Mutatta is a videó hogyan kell hajtogatni de 1 napomba tellett mire aztán meg tudtam csinálni.Végül is nem nehéz amikor az ember már tudja.
Ha valaki szeretné leírom vagy fotózom a menetét,mert nem emlékszem hol találtam.




És akkor utoljára ebbe is rejtettem egy mini albumot :-) és mindegyik fotó háta mögött van a kommentár kihúzhatóan.Bár ezek itt homályosak de a lényeg ott van! :-)Mindenkinek köszönöm  aki idáig eljutott és végigolvasta!!Remélem tudtam ötleteket adni ezzel a doboz albummal.Nagyon sok munka és éjszaka volt de a végeredmény  remélem magáért beszél. :-)



6 megjegyzés:

  1. Kedves Edit!
    Annak idején együtt voltunk a rayherben tanfolyamon, épp egy ilyen dobozt csináltuk együtt. Valamiért én mindig a 10x10dobozban gondolkodtam, de mekkora ötlet ez a nagyobb méret. Ezzel az alkotásoddal meghoztad a kedvemet az alkotáshoz. Kíváncsian várom a leírás folytatását, mert nagyon tetszik! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg? Látod nincsenek véletlenek!! :-) Örülök ha tetszik és köszönöm a kedves szavaid!Rajta alkotásra fel!!

    VálaszTörlés
  3. Már a doboz alap készen is van :) 15x15 lett :) Nem volt nagyobb karton a kis boltunkban :)

    VálaszTörlés
  4. De ügyes vagy,olyan jó,hogy tudtam adni bátorítást! :-)Megnéztem a blogodat és emlékszem Rád a nagy pocaklakó állapotodra :-) Muti meg ám amikor kész lesz a dobozkád,szerintem a méret nem lényeg! :-)

    VálaszTörlés
  5. 4 megjegyzés:

    Kriszta (hozak) írta...

    Edit, nem találok szavakat! Csak egyszerűen csodálatos. Az a rengeteg ötlet! Látni, hogy szíved lelked beleadtad! Jelképesen leborulok előtted.
    Ja és üdv a blogolók között!
    2011. május 6. 13:16
    Trillucy írta...

    Köszönöm a kedves szavakat Kriszta,üdv Neked is :-))
    2011. május 6. 13:56
    eralilla írta...

    Ez a doboz tényleg elképesztő!!! Fantasztikus, hogy mennyi ötlet, micsoda technikák rejtőznek benne. S igen, érezni, hogy szíved-lelked is benne van. Ezt még kitalálni is nagy munka lehetett, nem elkészíteni. Gratulálok hozzá!
    Jövök majd máskor is, hogy megcsodáljam a csodáidat.
    2011. május 6. 14:40
    Gybogi írta...

    hello,

    gratula a bloghoz és a dobozhoz is! :)
    én is készítettem anno karácsonyra ilyen szép hajtogatós lapot, én innen néztem a sablont, ha érdekel:http://www.scrap-kreatura.hu/hagyomanyos-technikak/karacsony/megint-egy-karacsonyi-lap

    szép napot,
    Rózsa
    gybogi

    VálaszTörlés
  6. Miután megkaptam, megnéztük közösen, újra elővettem, megnéztem megint és mikor 3. alkalommal is megnéztem, még akkor is voltak új dolgok benne, amit addig nem láttam :) nagyon jó! sosem láttam még ilyet, és most ezt kaptam Tőle :) nagyon megható volt! mindenféle emléket visszanézni, olvasni :) képek jönnek elő mindenhonnan!! :))) Köszönöm Neked is! nagyon szép!!! :)

    VálaszTörlés