2011. május 15., vasárnap

BABA DOBOZ ALBUM LÁNY KERESZTELŐRE



Ezt az albumot  egy baba keresztelőjére készítettem  Ági barátnőmnek :-)
Őszintén hálás vagyok neki,hogy újra és újra átélhettem amit már oly sokszor! :-)
Mikor megmutatta a férjének érdekes módon valahogy eleredtek a könnyei :-)FÉRFI létére!!
Ez aaaz,a férfiakból is ki lehet hozni az érzelmeket :-)és a fia is elképedve kérdezte :tényleg az Edit csinálta??
Azonban amikor a baba édesanyja megkapta és rózsasziromként hullott szét a kezében a doboz,hát neki is folytak a könnyei! :-) Ettől szárnyal az én lelkem és megerősít abban,hogy igenis tovább kell csinálnom ezt a műfajt!
Nos akkor nézzük,hogy is készült a doboz és milyen lett?! :-)

Miket használtam a készítése során?
Először is  vásároltam  ehhez az alkalomhoz illő scrap papírokat.
A doboz  külső váza oldalanként 12x12 cm a középső 10x10 cm és a legbelső 9,5x9,5 cm.Itt a külső   levágott darabjait szintén az oldalakra ragasztottam,hogy jobb tartása legyen a doboznak  .Felkerült rá a csipke a milton kapocs a szalagokon lógó gyöngyök és az általam  oly kedvelt kis biléták.(Ági szerint tappancsok :-)

 A bilétákra rákerültek a kontúrmatrica lábacskák,gombok,gyöngyök ,az elkészülés dátuma és a nevem.
A doboz tetején pedig egy fehér toll  és prima virágok.Imádom ezeket a virágokat,mert annyira csodásak.

Ilyen amikor a teteje lekerül róla.
 

A közepén egy kis boríték van ahová bekerültek a nevek és egy kis "segítség" az élethez :-))
A borítékon lévő virág  mintanyomó,mikor megláttam tudtam,hogy velem jön :-)Annnyira de annyira tetszik nekem :-)

 Az első oldal eképpen mutat

 milton kapcsok,szegecsek, vékonyabb-vastagabb szalagok,kontúrmatrica,csipke.virágok és saját készítésű virágok,mintanyomók.glitteres ragasztó,kétoldalas ragasztó,perlen pen gyöngytoll,tintapárnák,gombok,cérnák.sizzix sablonok,3D ragasztó,szilikon nyomdák,,bordűr lyukasztók,strasszok,és matricák.





Ebben az albumban kérésre  van sok idézet.Elképzelhetetlen a doboz,komment címke,reszelés,tintázás,szegecselés és virágok nélkül. A komment címke hátulján egy idézet és a rózsaszín  címkén egy fotót és egy másik idézetet van.

A következő oldal




Imádom ezeket a kis zsebes, zeg-zúgos megoldásokat. :-)

 Ez az oldal a pöttyös szalagnál nyitható
 És ez van benne








Annyira megható ez a fotó.Bár egy bánatom volt,hogy nem fotópapírra lettek kinyomtatva a képek :-(




Nagyon szeretem ezt a fehér csipkét,mert jól lehet belefűzni szalagot.
 Ezt az oldalt most nézem nem fotóztam le eredeti állapotában,
mert elvileg ez csukva van és a lila szalaggal van átkötve.A
Amikor az ember kinyitja akkor megáll,mert 3D vel van a kép rögzítve
                                                                Íme az idézet:
Ezen az oldalon tüneményes ez a kis leányka,csupa szem és vidámság.
A bal oldalon ahol a 3 féle szalag látható ott 3 db fénykép van elrejtve.
Nagyon szeretem ezt a virágot készíteni,mert rendkívül mutatós :-)
Martha Stewart lyukasztót használtam



A következő oldalon együtt van a 4 generáció  :-))


Szeretem ezt a lyukasztót is,mert szintén tudok bele fűzni szalagot.A szöveg két oldalán szatén szalag van amire ráfűztem a pici apró rózsaszínű gyöngyöcskéket.
A következő oldalon a jobb sarkot domborítottam meg


Ezen az oldalon  fel van csavarva a papírnak a sarka  és alá van el dugva a kis versike. :-)






A kövelkező oldalak



És most a  nagynénikkel is készült egy oldal,ilyen! :-)
A lila szegecsnél el van dugva egy kis komment.
Ez a lyukasztó minta nagyon tetszik nekem de olyan gyenge minőségű,hogy a vékonyabb és vastagabb papírt is nagyon rosszul tűri :-(
Nagyon szeretem a szép,elgondolkodtató és megindító idézeteket :-)
Sokat szegecseltem s kalapáltam ebben a dobozkában. Tintáztam,ragasztottam, és alakultak az oldalak
Itt a következő ahol is látszik,hogy a Papi mennyire szereti az ő kis babuciját :-)A jobb oldalon felül téptem a papírt és alatta csipke van.Annyira tüneményesek ezek a babás papírok.







Az utolsó oldal és kész lett a doboz.Ilyen intenzíven,szinte alvás nélkül még nem készült album a kezem alatt ( de nem is fog :-)



Köszönöm,hogy elkészíthettem,s örömet szerezhettem ezzel az egyedi alkotásommal.
Jó volt megalkotni és tudni,hogy amikor a baba felnő akkor meg tudja nézni az élete első pár hónapját

4 megjegyzés:

  1. Edit, megint nagyot alkottál! Hálás vagyok, mert mint mondtam belekezdtem én is egy ilyen dobozalbumba, és már épp fel akartam adni, mikor feltetted ezeket a képeket. Köszi! Én is egy csajos-babáson dolgozom. Ez a papírkészlet nekem is megvan, így ha nem baj pár ötletet lenyúlok. Este jövök és részletesen végigmazsolázok mindent.
    nagyon ügyes vagy! és milyen jó, hogy épp csajosat csináltál :) Fiúsat nem készülsz alkotni mostanában? :) Két barátnőmnek szeretnék készíteni valami kisfiúsat, de még nincs meg az ötlet.

    VálaszTörlés
  2. Itt is írom, hogy gyönyörűséges ! Minden egyes apró részlete imádnivaló ! Látszi, hogy benne van a lelked - eszméletlen nagy munka lehetett ! Csak gratulálni tudok hozzá !

    VálaszTörlés
  3. Hát ez ... nem találok szavakat ... minden képzeletem felülmúlta! Én is készítettem dobozalbumot, na de az nem volt ennyire részletgazdag!!! Bámulatos!!!

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok,köszönöm,valóban sok munkám van benne de imádtam :-))

    VálaszTörlés